Blogia
poloinside

Parlar de franc per internet no és res nou

Parlar de franc per internet no és res nou Bé, salutacions a tothom des de la meva primera intervenció en aquest forum.

A mi m'agradaria opinar sobre el tema de telefonia gratuïta per internet ja que crec que el "boom" que sembla que hagi suposat aquesta nova aplicació no és tan "boom" com sembla.

Jo ho veig com una lleugera variant de l'actual messenger o canals de xat en general. És més, en una versió més o menys nova del messenger ja es poden mantenir converses "telefòniques". La diferència per tant, no és enlloc. Potser si que les tarifes de cara a trucar més enllà de l'ordinador són més assequibles, però la qualitat no és la mateixa.

Últimament he estat exprimentant am l'skype i m'ha decepcionat bastant.De fet, tampoc sé exactament què n'esperava. Resulta que per parlar amb els coneguts és molt millor seguir utilitzant el xat, i per parlar amb altra gent... és una tonteria, veig totalment inútil parlar amb gent que no coneixes (m'he trobat amb molta gent que em trucar per trucar, els hi deu fer gràcia el nick o similar). Per tant, res a comparar amb els actuals telèfons mòbils i fixes.

Crec que es podrà parlar de "boom" i de negoci després de serioses millores a l'invent. Això si, és un bon inici.

Per altra banda, no crec que alguna companyia agafi el monopoli com diu la patricia. Si la gent es volqués a parlar per internet, sortirien moltíssimes companyies dedicades al tema i seria molt complicat crear un monopoli.

Resumint, que hi segueixin treballant, que segeixin buscant una fórmula de fer la vida més fàcil i econòmica. Però de moment, a mi no em convenç en absolut.

Fins aviat

0 comentarios